مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 آبان 1401 ساعت 20:502022-11-09ورزشي

زاگرس اسلام آبادغرب برابر نخلستان دشتستان به تساوی رسید 


در هفته ششم رقابت های لیگ برتر هندبال، تیم زاگرس اسلام آبادغرب در دیداری خانگی برابر نخلستان دشستان تن به تساوی 29 بر 29 داد.

  - ایسنا/کرمانشاه در هفته ششم رقابت های لیگ برتر هندبال، تیم زاگرس اسلام آبادغرب در دیداری خانگی برابر نخلستان دشستان تن به تساوی 29 بر 29 داد.

  علیرضا بکماز سرمربی تیم زاگرس اسلام آبادغرب عصر امروز(18 آبان) پس از این دیدار در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه دو تیم بازی جذابی را به نمایش گذاشتند، اظهار کرد: نیمه اول این دیدار با اختلاف دو گل به سود تیم دشتستان به پایان رسید، اما در نیمه دوم عملکرد تیم ما بسیار بهتر شد.

وی ادامه داد: باتوجه به اینکه هر دو تیم بازی بسیار زیبایی را به نمایش گذاشتند و فنی بازی کردند، می توان گفت که نتیجه تساوی عادلانه ترین نتیجه ممکن در این بازی بود.

سرمربی تیم زاگرس اسلام آبادغرب از این دیدار به عنوان یکی از زیباترین بازی های لیگ نام برد و افزود: حریف دشتستانی از وجود بازیکنانی خوب، باتجربه و ملی پوش بهره می برد، با این وجود بازیکنان ما هم بسیار جنگنده و پرتلاش ظاهر شدند.

وی با ابراز نارضایتی از عملکرد داوری این دیدار، عنوان کرد: داوری که برای این بازی انتخاب کرده بودند، بی تجربه بود و نحوه قضاوتش اعتراض و نارضایتی هر دو تیم را بدنبال داشت، به گونه ای که حتی لحظه آخر بازی هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زاگرس اسلام آبادغرب برابر نخلستان دشتستان به تساوی رسید 

زاگرس اسلام آبادغرب برابر نخلستان دشتستان به تساوی رسید